Tel 0299 363889 | mail@smitelektra.nl

24 uur per dag bereikbaar

Storing? Geen nood. Smit Elektra biedt uitgebreide servicecontracten voor bedrijven. 24 uur per dag gegarandeerd bereikbaar en altijd een monteur aanwezig.

Servicecontract voor bedrijven; 24/7 gegarandeerd een monteur.

Smit Elektra neemt verantwoordelijkheid voor haar producten, diensten en kennis. Wij denken daarom ruim van tevoren mee over het technische beheer, het onderhoud en de servicemogelijkheden bij storingen en calamiteiten. Veel van onze geleverde installaties zijn van essentieel belang voor de continuering van bedrijfsprocessen en in enkele gevallen zelfs van levensbelang voor mens en milieu. In deze gevallen zullen wij ALTIJD een servicecontract adviseren voor zover deze niet al wettelijk verplicht is. Met een servicecontract staat er 24/7 gegarandeerd een monteur voor u klaar om direct actie te ondernemen.

Heeft u een servicecontract? Bel 0299 398029

Bel 0299 398029 bij calamiteiten en storingen. Wij zijn 24 uur per dag bereikbaar, ook in het weekeinde.
Of stuur een email naar service@smitelektra.nl


Heeft u géén servicecontract? Bel 0299 363889

Geen nood. Wij begrijpen heel goed dat niet voor elke installatie een servicecontract nodig is. Smit Elektra blijft derhalve óók bereikbaar voor bedrijven zonder servicecontract. Bel dan met 0299 363889 (bij voorbaat tijdens kantooruren)

Bij storing in het weekeinde of buiten kantooruren kunt u ook gewoon dit nummer bellen. U wordt dan doorverbonden met onze externe storingsdienst. Er wordt dan altijd naar een oplossing gezocht, ook als het écht niet kan wachten.


Oplossingen voor particulieren. Bel 0299 363889

Voor particulieren die thuis urgente problemen ondervinden met de elektrische installatie bieden we ook oplossingen. Om u te helpen vindt u hier alvast een kleine checklist waarmee u eventueel zelf mogelijke problemen kunt oplossen.

  • Is er sprake van algehele storing bij u in de buurt?
  • Is de stroom in uw gehele woning uitgevallen of slechts in een deel? 
  • Is de stroom in uw woning uitgevallen? Check of de aardlekschakelaar is uitgevallen (deze vindt u in de meterkast en is te herkennen aan de testknop). Is deze uitgevallen dan is de oorzaak waarschijnlijk een elektrisch apparaat bij u thuis. Probeer eerst één keer de aardlekschakelaar weer in te schakelen. Als hij direct weer uitslaat, gaat u als volgt te werk. Trek alle stekkers van alle apparaten van de betreffende groepen uit het stopcontact. Vervolgens schakelt u de aardlekschakelaar weer in. Als deze nu wel “aan” blijft doet u één voor één de stekkers weer terug. Op het moment dat de aardlekschakelaar uitslaat weet u in welk apparaat de storing zit.  Het kan ook zijn dat er een groep uitgeschakeld is. Dit duidt vaak op een overbelasting of een kortsluiting. Ga dan te werk net als bij een aardlekstoring maar dan bij de betreffende groep.
  • Is de storing urgent/levensbedreigend (brandgevaar)?


Bij storing in het weekeinde of buiten kantooruren kunt u ook gewoon dit nummer bellen. U wordt dan doorverbonden met onze externe storingsdienst. Er wordt dan altijd naar een oplossing gezocht, ook als het écht niet kan wachten.

Heeft u een servicecontract? Bel dan 0299 398029 of stuur een email